Klemens [aktualizacja]

Tym razem na blogu Play znajdziemy szczegóły na temat historii z chomikiem Klemensem. Historia chomika zaczęła się w momencie zgłoszenia od jednego z klientów do BOK Play, że w wyniku problemów z zasięgiem, nie mógł on zadzwonić na pogotowie i uratować swojego chomika. Play zaproponował, że odkupi klientowi chomika. Jak się potem okazało klient ten nie był juz zainteresowany rozwiązaniem zaproponowanym przez Play. Historię przytoczono głównie po to aby pokazać profesjonalizm konsultantów BOK Play, nawet w konwersacjach z trudnymi klientami.
Doceniamy dobre chęci Play i profesjonalizm w sprawie chomika. Jednakże, dlaczego nikt nie przytoczy na blogu Play konwersacji pomiędzy BOK Play i klientem, któremu bład techniczny usunął numer telefonu? Sprawa raczej poważniejsza i nikt w Play nie okazał się tak samo profesjonalny i skory do pomocy jak w przypadku chomika. Pomocna okazała się dopiero inerwencja Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zatem zanim ocenimy jakość BOK, lepiej poznać więcej historii od klientów i więcej sytuacji. Na podstawie jednego słynnego epizodu z chomikiem cięzko ocenić jakość działania BOK.