PLAY odnotowuje dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA w 1 kw. 2016 r. – komunikat prasowy

Play w komunikacie prasowym podał wyniki za pierwszy kwartał. Najważniejsze z nich to:

  • Całkowita baza klientów wzrosła do 14,42 mln (+13,7% r/r), natomiast udział klientów abonamentowych zwiększył się do 50,9% z 48,3% na koniec 1 kw. 2015 r.
  • Całkowite przychody operacyjne wyniosły 1 441 mln zł, co stanowi wzrost o 17,4% r/r
  • Dzięki dalszej rozbudowie sieci 4G LTE, na dzień 31 marca 2016 r. zasięg usługi 4G LTE wzrósł do 81,5% populacji. W zasięgu uruchomionej sieci 4G LTE ULTRA znajdowało się 40,8% populacji
  • PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 25,5%.

Wyniki wyglądają całkiem obiecująco. Jednak widać, że Play stawia na ilość, a nie na jakość. Coraz więcej klientów jest niezadowolonych z usług fioletowego operatora, ponieważ pracują tu niekompetentne osoby, które zupełnie nie potrafią pomóc w razie wystąpienia jakichś problemów z telefonem czy usługą. Tak samo, jak w przypadku Xtra numeru. Nic dziwnego, że nie można go przenieść do innej sieci. Play’owi spadłyby przecież statystyki.